Wózki widłowe HANGCHA
270
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-270,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Wózki widłowe HANGCHA

Zhejiang Hangcha Engineering Machinery Co. Ltd. jest wiodącym producentem wózków widłowych w Chinach.

 

Nowa generacja wózków widłowych serii R jest połączeniem wytrzymałości i ergonomii, zapewniającym wydajność niespotykaną w innych wózkach oraz komfort pracy. Wózki są przyjazne dla środowiska, proste w serwisowaniu, wydajne w pracy, o wysokich standardach bezpieczeństwa.

 

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla wózków widłowych Hangcha.

Zalety wózków HANGCHA

Do wyboru proponujemy przekładnie TCM oraz HC (produkowane w Chinach na technologii japońskiej),  a także NISSAN i OKAMURA (produkcji japońskiej) o zaawansowanej budowie i niezawodnym funkcjonowaniu. Wśród nich przekładnie OKAMURA dzięki szczególnie płynnemu przeniesieniu napędu redukuje wibracje przekazywane na ramę.

Mocne, oszczędne i niezawodne silniki diesla oraz benzynowo-gazowe można wybierać pośród takich renomowanych producentów jak: ISUZU, YANMAR czy NISSAN.

Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań ergonomicznych optymalizuje konstrukcję systemu sterowania wózkiem i podwyższa komfort obsługi.

Zaawansowana technologia zmniejsza wibracje całego wózka. Komfort obsługi poprawia także nowe zawieszenie maski silnika oraz urządzenie zmniejszające drgania mostu sterującego.

W modelach z przekładnią hydrokinetyczną ze zmiennikiem momentu obrotowego zastosowano elektro-hydrauliczny przełącznik kierunku jazdy przód-tył, co zmniejsza wysiłek i skraca czas tej często wykonywanej operacji.

Zastosowany dzielnik strumienia zmniejsza wysiłek na koło kierownicy jedynie do 68N, co stanowi 50% w porównaniu z poprzednim rozwiązaniem.

Dzięki systemowi smarowania wału, siłę nacisku na pedał zredukowano o 30% w porównaniu z poprzednim modelem.

Wszystkie wózki widłowe o udźwigu 1-3,5T otrzymały hamulce bębnowe nowego typu z chroniącym przed wilgocią rowkiem na bębnie hamulcowym oraz uszczelką na półosi zamykającą dostęp do bębna smarów i wody, znacznie podnosząc niezawodność.

Uszczelniacze stosowane w cylindrach przechyłu, podnoszenia i skrętu pochodzą od renomowanych producentów światowych, a ich jakość została sprawdzona w tysiącach testów wytrzymałościowych.

System łagodnego (spowolnionego) opadania siłowników podnoszenia łagodzi siłę uderzenia i obniża hałas w ostatniej fazie opuszczania wideł.

Zastosowana chłodnica aluminiowa znacznie poprawiła sprawność chłodzenia.

Zaawansowana technologia rozproszenia ciepła i zmodyfikowane kanały oddania ciepła dodatkowo poprawiają chłodzenie wózka, a temperaturę płynu chłodzącego redukują o 15%.

Wspierana przez dwie sprężyny gazowe maska silnika oraz zdejmowana jednym ruchem pokrywa podłogi ułatwiają serwisowanie i wymianę.

Podręczne umieszczenie bezpieczników o przyrządów kontrolnych pozwala na ich łatwe sprawdzenie i wymianę.

W systemie przewodów hydraulicznych wbudowano zawór bezpieczeństwa. Kontrola nad masztem zostanie zachowana nawet w przypadku awarii któregoś z przewodów.

Zastosowanie wbudowanego urządzenia blokującego maskę silnika dodatkowo zwiększa poziom bezpieczeństwa.

CPCD10N-RW10
CPCD15N-RW10
CPCD18N-RW10

Udźwig 1T, 1,5T, 1,8T. Napęd: diesel.

 

CPCD20-RW15A, CPCD25-RW15A
CPCD20N-RW27, CPCD25N-RW27
CPCD20-RW33, CPCD25-RW33

Udźwig 2T, 2,5T. Napęd: diesel.

 

CPCD30N-RW15A, CPCD35N-RW15A
CPCD30N-RW27, CPCD35N-RW27
CPCD30N-RW33B, CPCD35N-RW33B

Udźwig 3T, 3,5T. Napęd: diesel.

 

CPQD10N-RW21Y
CPQD15N-RW21Y
CPQD18N-RW21Y

Udźwig 1T, 1,5T, 1,75T. Napęd: benzyna lub LPG.

 

CPQD20N-RW22Y
CPQD25N-RW22Y
.

Udźwig 2T, 2,5T. Napęd: benzyna lub LPG.

 

CPQD30N-RW22Y
CPQD35N-RW22Y
.

Udźwig 3T, 3,5T. Napęd: benzyna lub LPG.

 

Specyfikacja masztów wózków serii R (opony pneumatyczne)